Е. Километрично е.... (thumb up)

Този като мен. Малко са му ядовете, ами и с какви ли не други неща трябва да се занимава...
А това все едно, че Ц. го е писал с неговите наивно-учебникарски виждания:
...
...
(
Не, че съм против нещата, писани в учебниците, но когато тези неща са остарели и/или неподсилени с личен практически опит (единство на теория и практика) и се изказват некритично, догматично почти, тогава тяхната отдалеченост от реалността е голяма и не сработва на практика. Темата е много обширна, няма как да я развия докрай тук в момента.)
... - ВидЕ ли бе? Не като тебе: "Не мога да си напиша статиите, значи не мога да успея!"

Това като полушега, защото не винаги начините са повече от 1.
(Явно е ставало дума за твърдение, че винаги има повече от един начин, а това не е винаги така. Понякога има много начини, друг път само 2-3 начина, а има случи когато начинът е само 1 (няма алтернатива, няма избор) или просто няма начин.) А аз съм поощрявал колкото мога събеседникът да бъде по-деен, да не губи младост и време, и здраве, да търси допълнителни начини, а не само да се движи "в един коловоз", но... "колкото-толкова"... -

-

-
...
-
...

Чети и ми завиждай какви неща уча по ТЕФЛ-а.
-

...
-
您好,我现在有事不在,一会再和您联系。
-
от това нищо не се разбра
-
МНОГО БЛАГОДАРЯ, когато на време ми пишеш кой какво ме/ми говори във ФБ-ка, защото нали знаеш, че избягвам по възможност да губя време там! (respect)
А това го разбрах аз - става дума (между нас да си остане, де, че тя може и да не го е споделяла публично), че иска да избяга от България ТОЧНО В Исландия, та й говоря, че там много ще й е зле, защото е студено, мрачно по време на полярните нощи и пр. (А останалото са приказки в стил "Х." - нищо съществено толкова.)
За Исландия - научно погледнато, нямат точно полярни нощи, но имам предвид, че през определен период от годината денят им е само няколко часа, не е за човек като въпросната приятелка. А за Х. - ами аналогията е във връзка с религиозно-философско-идеалистичните писаници, към които има слабост въпросната личност, в което проблемът е, че се губи време, не допринасят за практичното, реално подреждане на живота (който е сравнително-тежък в случая) и няма как да се отнасяме положително към такива непрактични и далече от истината дори писания.А аз съм на 3-ти урок вече...
...
-
... - Абе и аз все си мисля, че истината не е в класната стая.
Конкретен педагогически (свързан с педагогиката) казус от курса.-

-